Algemene verkoop- en gebruiksvoorwaarden
Juridische mededeling
Traxxeo SA – TVA BE0898.763.396 – Rue des Francs, 79, 1040, Bruxelles – traxxeo.com
Algemene verkoop- en gebruiksvoorwaarden
Het doel van deze algemene verkoopvoorwaarden is om de procedure uiteen te zetten die van toepassing is op bestellingen van diensten door klanten bij TRAXXEO NV.
1. Begrippen
1.1. Het MyLegalDocs-platform (hierna “het Platform” genoemd) verwijst naar een IT-platform dat bestaat uit software-elementen, eigendom van TRAXXEO. Een recht op betaalde toegang tot dit platform wordt aan de klant gegeven als onderdeel van zijn abonnement om een of meer software te kunnen gebruiken die ontwikkeld en op de markt gebracht wordt door TRAXXEO. De volledige oplossing wordt gehost door TRAXXEO (“SAAS” type oplossing – Software as a service).
1.2. Het Platform is een online oplossing voor gegevensbeheer, mogelijk gemaakt door artificiële intelligentie, en voor het delen van juridische en administratieve bestanden tussen bedrijven, ontwikkeld door het bedrijf TRAXXEO NV.
1.3. Gebruikers: het Platform biedt bedrijven en hun werknemers (hierna “de Gebruikers” genaamd) toegang tot een tool voor het beheer van de naleving door werknemers op bouwplaatsen.
1.4. Organisaties: het Platform stelt rechtspersonen (hierna “Organisaties” genoemd) in staat om de administratieve dossiers van hun werknemers aan te leggen en bij te houden om hun verspreiding binnen het MyLegalDocs-netwerk te verzekeren.
1.5. CheckIn@Work: in België maakt het Platform het ook mogelijk om CheckIn@Work voor werknemers uit te voeren.
1.6. De dienstverlener
De entiteit die eigenaar is van het MyLegalDocs Platform is Traxxeo NV, met BTW-nummer BE 0898.763.396, met maatschappelijke zetel in de Frankenstraat 79, 1040 Brussel. Het Platform wordt respectievelijk in België, Frankrijk en Luxemburg op de markt gebracht door Traxxeo NV en Traxxeo SARL, samen “de Dienstverlener”.
1.7. “MFRAME” is een software die het beheer van de aanwezigheids- en administratieve dossiers van de mannen op bouwwerven mogelijk maakt op basis van mobiele terminals. De oplossing is geïntegreerd in het TRAXXEO-platform.
2. Voorwaarden
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing met uitsluiting van alle andere algemene voorwaarden, waaronder de algemene inkoopvoorwaarden van de klant. Uitzonderingen op deze algemene voorwaarden kunnen alleen worden gemaakt door specifieke voorwaarden uiteengezet in een afzonderlijk schriftelijk document, voorzien van de handtekening van personen die naar behoren gemachtigd zijn om TRAXXEO en de klant te vertegenwoordigen.
3. De MyLegalDocs-service
3.1. Het platform
Het MyLegalDocs-platform (hierna “het Platform” genoemd) biedt bedrijven en hun werknemers (hierna “de Gebruikers” genoemd) toegang tot een tool voor het beheer van de naleving door werknemers op bouwplaatsen.
Het platform stelt rechtspersonen (hierna “Organisaties” genoemd) in staat om de administratieve dossiers van hun werknemers aan te leggen en bij te houden om hun verspreiding binnen het MyLegalDocs-netwerk te verzekeren.
In België maakt het platform het ook mogelijk om CheckIn@Work voor werknemers uit te voeren.
3.2. De dienstverlener
De entiteit die eigenaar is van het MyLegalDocs Platform is Traxxeo NV, met BTW-nummer BE 0898.763.396, met maatschappelijke zetel in de Frankenstraat 79, 1040 Brussel. Het Platform wordt respectievelijk in België, Frankrijk en Luxemburg op de markt gebracht door Traxxeo NV en Traxxeo SARL, samen “de Dienstverlener”.
4. Algemene voorzieningen
4.1. Voorwerp van de voorwaarden
Het gebruik van de Dienst, door welke Gebruiker dan ook, is onderworpen aan deze voorwaarden en aan ons Privacybeleid, evenals aan het afsluiten van een Abonnement.
4.2. Aanvaarding
Elke natuurlijke persoon die deze Algemene Gebruiksvoorwaarden (hierna “AV” genoemd) aanvaardt in naam en voor rekening van een rechtspersoon, erkent bevoegd te zijn om namens deze laatste op te treden en deze hierdoor te binden.
4.3. Wijziging
Gezien het innovatieve karakter van de Dienst die onder deze Voorwaarden valt, behoudt de Dienstverlener zich het recht voor om deze Voorwaarden op elk moment te wijzigen, met name als gevolg van wijzigingen in de juridische context, technische of latere ontwikkelingen, hiaten in de AV, veranderingen in marktomstandigheden of om enige andere gelijkwaardige reden, en met inachtneming van de rechten van Gebruikers. Elke wijziging van de AV zal aan de Gebruiker worden meegedeeld voordat deze van kracht wordt, per e-mail of rechtstreeks op het Platform. Het gebruik van het Platform na de wijzigingen houdt de stilzwijgende erkenning in van de voorgestelde wijzigingen. Als de Gebruiker bezwaar maakt tegen deze wijzigingen, kan hij het Platform niet gebruiken.
5. Beschrijving van de Dienst
5.1. Beschrijving van de verleende diensten
Het gebruik van de Dienst en het scala aan functies dat aan Gebruikers wordt aangeboden, is gebaseerd op het abonnement of het type abonnement dat is geactiveerd.
Het onbeperkte gebruik van het Platform geeft de Gebruiker toegang tot het volgende:
- Beheer van de administratieve dossiers van de werknemers
- Beheer van repositories (medewerkers, onderaannemers)
- Juridische bijstand bij het identificeren van de vereiste documenten per type werknemer
- Online documentarchivering en authenticatie
- Automatische herkenning van A1-, Limosa- en ID-documenten
- Verificatie van de werkgever (BTW-nummer)
- Visualisatie van documenten
- Waarschuwingen in geval van vervaldatum of wanbetaling
- Delen van de administratieve dossiers van de werknemers
- Beheer van klantenbestand
- Verspreiding van administratieve dossiers naar uw klanten
- Het delen van de administratieve statussen van werknemers
- Veilige verzending
- Handmatige of geautomatiseerde deelmodus
- Vereenvoudigd administratief beheer voor uw klanten
- Verzamelen van administratieve dossiers van onderaannemers
- Vereenvoudigd beheer van de profielen van uw onderaannemers en hun documenten
- Uitnodiging van uw onderaannemers om hun administratieve bestanden te delen
- CheckIn@Work
- CheckIn@Work plannen voor uw werknemers op locatie
- CheckIn@Work versturen vanaf kantoor of op locatie
- 1 toegang tot de MFRAME mobiele applicatie
- Visualisatie van aanwezigheid en personeelsstatus per locatie
- Registratie of verwijdering van CheckIn@Work per site
- Werknemersprofielen bekijken en bewerken
- Controle van het personeel ter plaatse
5.2. Verificatie en kwaliteitscontrole
De Dienstverlener controleert of de geüploade documenten en de bewerkte gegevens aangeven dat de werknemer in orde van geldigheid is op basis van zijn administratief profiel. De Dienstverlener neemt hiertoe de volgende maatregelen: • Verificatie van de lijst met geladen documenten, het type adminprofiel, de geldigheidsdatum van de documenten om een TRAXXEO-status “In orde” of “Ongeldig” te bewerken.
5.3. Signaleringen
De Dienstverlener stelt de implementatie van een waarschuwingssysteem voor om de Gebruiker te informeren over de status van de ingediende documenten. Meer specifiek geeft de Dienstverlener de volgende waarschuwingen aan de gebruikers van de indienende Organisaties: bij een registratie ter plaatse met een administratief profiel dat niet in orde is, krijgt de beheerder een bericht waarin melding wordt gemaakt van de detectie van aanwezigheid evenals de verlopen of ontbrekende documenten; als een document verloopt, verandert de status automatisch in ongeldig.
6. Gebruik van de dienst
Het gebruik van de Dienst is onderworpen aan het aanmaken van een gebruikersaccount. Het Platform biedt een aantal abonnementen aan (hierna “Plan”). U moet zich abonneren op een betaald abonnement om bepaalde functionaliteiten te gebruiken, zoals het aanmaken van mensen, klanten, onderaannemers, het verzenden van herinneringen op documenten of het beheren van organisatiegebruikers.
6.1. Gebruik van betaalde diensten
Om te profiteren van de uitgebreide functionaliteiten van het Platform, moet de Gebruiker een betaald abonnement nemen. De Gebruiker heeft de mogelijkheid om te kiezen tussen verschillende Plannen waarvan de voorwaarden beschikbaar zijn op de MyLegalDocs-website.
6.2. Gebruikersgegevens
Ons privacybeleid legt uit hoe we omgaan met uw persoonlijke gegevens en uw privacy beschermen bij het gebruik van de service.
6.3. Reserves
Elk recht dat hierin niet uitdrukkelijk aan de gebruiker wordt verleend, blijft eigendom van de dienstverlener. Het gebruik van de Dienst verleent geen intellectuele eigendomsrechten op de inhoud van het Platform. De toestemming om het Platform te gebruiken binnen de grenzen die door deze voorwaarden worden verleend, houdt geen afstand in van de eigendomsrechten van de Dienstverlener. De rechten met betrekking tot de aangeboden inhoud behoren uitsluitend toe aan de Dienstverlener. De inhoud mag alleen worden gebruikt in het kader van het gebruik van het Platform, zoals gespecificeerd in deze voorwaarden. Bovendien mogen de aangeboden inhoud, teksten, grafieken en foto’s niet worden verwerkt, gedownload, gereproduceerd, verhuurd, uitgeleend, verkocht, toegankelijk gemaakt voor het publiek of op enige andere manier worden verspreid zonder de uitdrukkelijke toestemming van TRAXXEO. Bovendien heeft de Gebruiker geen rechten op het ontwerp of de ontwikkeling van enige specifieke functionaliteit op het Platform. De Dienstverlener behoudt zich het recht voor om het Platform of bepaalde functionaliteiten naar eigen goeddunken te wijzigen met als gevolg dat ze voor de toekomst geheel of gedeeltelijk, permanent of tijdelijk worden opgeschort.
7. Account
De Gebruiker heeft toegang tot en gebruik van de Dienst zoals hem ter beschikking wordt gesteld, voor zover hij deze Algemene Verkoopvoorwaarden en de Wet naleeft.
7.1. Gebruikersaccount
Zodra de registratie voltooid is, zal de Dienstverlener de Gebruiker toegang geven tot het Platform, via een “gebruikersaccount”. De Gebruiker dient dan zijn account te koppelen aan een Organisatie, of indien nodig aan te maken. Zodra deze stap is voltooid, heeft de Gebruiker toegang tot de Dienst, onder de voorwaarden van zijn abonnement.
7.2. Opschorting en beëindiging van accounts
7.2.1. Beëindiging door de Gebruiker
Het gebruik van Betaalde Diensten wordt beheerst door een contract voor bepaalde tijd. De Gebruiker is verplicht de duur van zijn abonnement te respecteren, behalve om een fout van de Dienstverlener bij de uitvoering van het heden te bewijzen.
7.2.2. Beëindiging door de Dienstverlener
De Dienstverlener behoudt zich het recht voor om een account te blokkeren of een abonnement zonder voorafgaande kennisgeving te beëindigen, indien een Gebruiker die aan dit abonnement is gekoppeld zijn verplichtingen niet nakomt of er aanwijzingen zijn dat derden onbevoegd toegang hebben tot het Platform, via de geïdentificeerde rekening. De Dienstverlener zal rekening houden met de legitieme belangen van de Gebruiker bij de beslissing om zijn account al dan niet te blokkeren. De Gebruiker ontvangt een gemotiveerde kennisgeving van de opschorting door de Dienstverlener, tenzij deze van mening is dat een dergelijke kennisgeving de wet zou overtreden of andere Gebruikers of de werking van het Platform in gevaar zou brengen.
7.3. Gevolgen van beëindiging
Bij beëindiging van de toegangsrechten tot betaalde functionaliteiten worden deze functionaliteiten voor de Gebruiker gedeactiveerd. Elke Gebruiker die ervan overtuigd is dat zijn account per vergissing is beëindigd, kan contact opnemen met de Dienstverlener om deze beslissing te betwisten, met gebruikmaking van de contactgegevens vermeld in de sectie Contact.
7.4. Log in op het platform
Het account van de gebruiker wordt beschermd door een gebruikersnaam en wachtwoord (hierna “inloggegevens” genoemd), die door de gebruiker tijdens de registratie worden gedefinieerd.
7.5. Verwerken van inloggegevens
Om zijn account te beschermen, is de Gebruiker verplicht om zijn Platform-ID’s geheim te houden en te beschermen tegen ongeoorloofde toegang door derden. Inloggegevens mogen niet toegankelijk worden gemaakt of aan derden worden doorgegeven. Bij misbruik is alleen de Gebruiker verantwoordelijk. In geval van verlies van inloggegevens of het vermoeden dat een derde partij kennis heeft van de account van de Gebruiker of deze gebruikt, is de Gebruiker verplicht de Dienstverlener onmiddellijk op de hoogte te stellen via de contactgegevens vermeld in de sectie Contact en zijn inloggegevens te wijzigen.
8. Aansprakelijkheid van de gebruiker
Elke Gebruiker is als enige verantwoordelijk voor het gebruik dat hij maakt van het Platform, maar ook voor het gebruik dat ervan wordt gemaakt vanaf zijn account. De Gebruiker verbindt zich ertoe de Diensten onder redelijke voorwaarden te gebruiken en het gebruik van andere Gebruikers niet te belemmeren.
8.1. Verplichtingen met betrekking tot geregistreerde gegevens
De door de Gebruiker voor de werking van het Platform verstrekte informatie en gegevens dienen volledig en waarheidsgetrouw te worden verstrekt. De informatie moet altijd up-to-date zijn om de huidige situatie van de Organisatie en de Gebruiker zo goed mogelijk weer te geven
8.2. Verantwoordelijkheid van de Gebruiker met betrekking tot de gedeponeerde gegevens en inhoud
De Gebruiker is verplicht om de juistheid, volledigheid en geldigheid van de op het Platform verstrekte informatie, gegevens en inhoud, met name de ingediende documenten, te controleren. Door gebruik te maken van het Platform garandeert de Gebruiker aan andere Gebruikers en aan de Dienstverlener dat de ingediende documenten origineel, volledig en geldig zijn op het moment van indiening. De Gebruiker is als enige verantwoordelijk voor alle schade die de Dienstverlener lijdt als gevolg van het niet naleven van deze voorwaarden. De controles uitgevoerd door de Dienstverlener in overeenstemming met artikel 7.2 ontslaan of beperken de Gebruiker op geen enkele manier van de hierboven gedefinieerde verantwoordelijkheden.
8.3. Verplichting tot samenwerking
De Gebruiker moet de geldigheidsdatum en de actualisering van de ingediende documenten controleren, evenals de waarschuwingen van de Dienstverlener lezen. Elke Gebruiker verbindt zich ertoe om elke fout, weglating of anomalie die in de ingevulde documenten wordt opgemerkt, onmiddellijk aan de Dienstverlener te melden. De Gebruiker kan contact opnemen met de Dienstverlener via de contactgegevens vermeld in het onderdeel Contact.
8.4. Aangeven van storingen
De Gebruiker verbindt zich ertoe de Dienstverlener onmiddellijk op de hoogte te stellen van elke storing in het gebruik van het Platform, per e-mail of telefonisch via de contactgegevens vermeld in de sectie Contact. De gemelde storingen worden zo snel mogelijk door de Dienstverlener verholpen, waarbij de tijd die nodig is om het defect te verhelpen afhangt van de ernst van het probleem. De Gebruiker kan telefonisch of per e-mail contact opnemen met de Dienstverlener via de contactgegevens vermeld in het onderdeel Contact.
8.5. Wettelijke verplichtingen
Door gebruik te maken van het Platform erkent elke Gebruiker dat hij volledig op de hoogte is van zijn verplichtingen met betrekking tot de bepalingen inzake de strijd tegen illegale tewerkstelling, de burgerrechtelijke en strafrechtelijke gevolgen van elke overtreding ervan, de gevolgen van het ontbreken van verplichte verzekeringen en, meer in het algemeen, alle wettelijke verplichtingen die erop van toepassing zijn. Het gebruik van de Diensten van het Platform ontslaat de Gebruiker niet van zijn aansprakelijkheid in overeenstemming met de wettelijke bepalingen die op hem van toepassing zijn.
9. Beschikbaarheid van de Dienst
9.1. Technische uitrustingen
De Gebruiker is verantwoordelijk voor de configuratie van zijn computerapparatuur en in het bijzonder voor de beveiligingsparameters om zijn systeem te beschermen tegen computervirussen, computerwormen, Trojaanse paarden of gelijkaardige kwaadaardige software.
9.2. Beschikbaarheid van het Platform
Toegang tot het Platform is 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk. De Dienstverlener gaat akkoord met een minimale beschikbaarheidsgraad van 90% van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur, met uitzondering van feestdagen en gepland onderhoud. Voor onbeschikbaarheid als gevolg van onderhoudswerkzaamheden, evenals beperkingen of storingen van het Platform als gevolg van omstandigheden waarover de Dienstverlener geen controle heeft (overmacht, fout van derden, storing van telecommunicatielijnen, enz.), kan de Dienstverlener niet aansprakelijk worden gesteld. Dienstverlener zal al het redelijkerwijs mogelijke doen om ervoor te zorgen dat deze onderbrekingen zo kort mogelijk zijn en zich uitzonderlijk voordoen. Routineonderhoud moet zoveel mogelijk worden uitgevoerd buiten de belangrijkste openingstijden van het Platform, zoals hierboven aangegeven. De Dienstverlener zal alles in het werk stellen om Gebruikers vooraf op de hoogte te stellen van onderhoudswerkzaamheden waarvan de geplande duur langer is dan 12 werkuren.
9.3. Bevoegdheid om wijzigingen aan te brengen
De Dienstverlener is bevoegd om het Platform te wijzigen, in het bijzonder om andere technische ontwikkelingen door te voeren om de algehele werking van het Platform en meer in het bijzonder de veiligheid of stabiliteit van de Dienst te verbeteren.
10. Toegangsrechten
10.1. Toekenning van rechten
De Gebruiker verleent de Dienstverlener een niet-exclusief, tijdelijk en lokaal onbeperkt gebruiksrecht op de gedeponeerde inhoud. De Dienstverlener heeft het recht om op elk moment de inhoud of een deel ervan te gebruiken in het kader van de verwezenlijking van de doelstelling van zijn Dienst en het Contract. De Dienstverlener heeft het recht om de op het Platform geplaatste inhoud weer te geven en beschikbaar te stellen aan andere Geautoriseerde Gebruikers. Toegang tot documenten die door gebruikers zijn ingediend, wordt verleend voor de gehele duur van het plaatsen en archiveren. De Gebruiker machtigt de Dienstverlener om alle gearchiveerde documenten gedurende de archiveringsperiode te delen met aangesloten Gebruikers die toegang hebben verkregen tot deze documenten.
10.2. Garantie van eigendom van rechten
De Gebruiker erkent dat hij de Diensten onbeperkt kan gebruiken zoals beschreven in artikel 8. In het bijzonder dat zijn link met de Abonnee hem in staat stelt om het Platform gemeenschappelijk te gebruiken. De Gebruiker garandeert dat het gebruik van de op het Platform geplaatste inhoud niet in strijd is met de rechten van een derde partij.
10.3. Toestemming voor gebruik
De Dienstverlener machtigt de Gebruiker om het merk “MyLegalDocs” op zijn eigen website en in zijn eigen commerciële documenten te gebruiken om de aandacht te vestigen op de middelen die worden gebruikt om aan zijn wettelijke verplichtingen te voldoen.
11. Verantwoordelijkheid
11.1. Algemene bepalingen
In het kader van de uitvoering van de Diensten is de Dienstverlener slechts gebonden door een algemene middelenverbintenis. De Dienstverlener is alleen aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit een schending van een wezenlijke contractuele verplichting. Essentiële contractuele verplichtingen zijn die waarvan de nakoming essentieel is voor de correcte uitvoering van deze AV en op wiens naleving de contractpartner vertrouwt en regelmatig kan vertrouwen. De Dienstverlener zal veilige technische middelen implementeren om de beschikbaarheid van gegevens op het Platform, vertrouwelijkheid en waarschuwingen te waarborgen. Niets in deze Overeenkomst is bedoeld om de aansprakelijkheid van een van beide partijen uit te sluiten of te beperken voor overlijden of persoonlijk letsel, fraude, frauduleuze verkeerde voorstelling van zaken of enige aansprakelijkheid die niet kan worden uitgesloten of beperkt door de wet.
11.2. Gerelateerde aansprakelijkheid per bedrag
In geval van schending van een essentiële contractuele verplichting is de aansprakelijkheid altijd beperkt tot vergoeding van voorzienbare en typische schade op het moment van het sluiten van het contract, behalve in geval van opzet of grove nalatigheid.
11.3. Aansprakelijkheid voor aangiften
De gegevens en inhoud, in het bijzonder de documenten, die door de Gebruikers van het Platform worden gedeponeerd, worden uitsluitend door hen gecreëerd of door de Gebruikers van derden opgevraagd en verkregen. Indienende gebruikers zijn als enige verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de gegevens en inhoud die naar de dienstverlener worden verzonden, volledig, nauwkeurig en geldig zijn. De Aanbieder aanvaardt geen enkele garantie of verantwoordelijkheid voor de inhoud of de juistheid van de inhoud en gegevens die op het platform worden gepubliceerd. De Leverancier kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld met betrekking tot de inhoud, volledigheid, geldigheid, authenticiteit of juistheid van de documenten die op het Platform worden geplaatst, evenals de volledigheid of consistentie van de daarop gevormde bestanden. De Dienstverlener is niet gemachtigd om de inhoud van de ingediende documenten te valideren, de verantwoordelijkheid hiervoor ligt uitsluitend bij de Gebruiker wanneer hij een document indient.
12. Toepasselijke commerciële voorwaarden
12.1. Duur
De rechten van de Gebruiker worden van kracht voor de Abonnee na de inschrijving, namens hem, van een abonnement door de Abonnee, en vervolgens vanaf de activering van zijn gebruikersaccount. Het gebruik van een betaald abonnement is onderhevig aan stilzwijgende verlenging.
12.2. Pakketten en prijzen
Gratis proef : MyLegalDocs biedt u de eerste 3 maanden gebruik van het platform. Na 3 maanden wordt je abonnement stilzwijgend verlengd, met de mogelijkheid om over te stappen naar het gratis Essentials-abonnement beperkt tot 1 site.
12.3. Overschrijding
Bij overschrijding van het gecontracteerde gebruik wordt de facturatie aangepast aan het hogere pakket voor de rest van het gecontracteerde jaar en voor de verlenging van het Abonnement. Bij overschrijding van het aantal klanten of werknemers voorzien in het Business Pack, wordt de facturatie aangepast in stappen van 25 werknemers, d.w.z. 30 klanten, of 5 gebruikers van de mobiele app (op basis van de grootste overschrijding) met een prijs in stappen van € 50/maand.
12.4. Ondersteuning, onderhoud en training
Applicatieondersteuning en -onderhoud zijn inbegrepen in de licenties, met ondersteuning van max. 1 uur/maand voor niet-Enterprise-packs.
Trainingsondersteuning of projectbeheer zijn beschikbaar voor klanten met een prijs per dag van € 940/dag.
Er is ook online trainingsmateriaal beschikbaar.
12.5. Conformiteit van geleverde goederen en diensten
De Gebruiker verklaart van TRAXXEO alle informatie te hebben ontvangen die hem in staat stelt zijn keuze met kennis van zaken te maken, met name wat betreft de geschiktheid tussen zijn concrete behoeften en de software of de TRAXXEO-dienst die hij heeft besteld.
Hij ziet dus af van het recht om welk verhaal dan ook in te stellen tegen TRAXXEO in het geval later zou blijken dat de hem ter beschikking gestelde software of dienst niet aan zijn eisen voldoet.
12.6. Betalingsprocedures
De klant stemt ermee in om zijn facturen uitsluitend in elektronisch formaat te ontvangen.
Elke factuur die op haar vervaldag onbetaald blijft, wordt van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling verhoogd met de conventionele rentevoet van tien procent en een forfaitaire schadevergoeding gelijk aan vijftien procent van het gefactureerde bedrag, met een minimum van vijftig euro.
13. Geheimhouding en gegevensbescherming
De Partijen verbinden zich ertoe de geregistreerde gegevens te verwerken in het kader van de Dienst aangeboden door het Platform. De Dienstverlener behandelt de persoonlijke gegevens van gebruikers vertrouwelijk en in overeenstemming met de wettelijke bepalingen inzake gegevensbescherming. De Partijen verbinden zich ertoe om de toegang tot vertrouwelijke gegevens alleen voor te behouden aan werknemers die deze nodig hebben voor de werking van het Platform, om deze personen op de hoogte te stellen van het vertrouwelijke karakter van de informatie voordat deze wordt gecommuniceerd, om te garanderen dat deze personen de vertrouwelijkheid respecteren en, in dit verband, alle nodige middelen te vinden om de fysieke veiligheid en integriteit van vertrouwelijke informatie te waarborgen. De geheimhoudingsplicht blijft gelden voor een periode van vijf (5) jaar na het einde van de rechtsverhouding tussen Partijen. De Gebruiker kan een meer volledige beschrijving van ons privacy- en gegevensbeschermingsbeleid vinden in ons Privacybeleid. In haar doelstelling om de interoperabiliteit met verwante oplossingen te bevorderen (aanbesteding, onderaanneming, prekwalificatie) behoudt TRAXXEO zich het recht voor om partnerschappen aan te gaan met derde partijen die het delen van bepaalde Gebruikersgegevens mogelijk maken, inclusief de status en inhoud van het administratief dossier. De lijst met partnerbedrijven kan worden verstrekt op eenvoudig verzoek van de Gebruiker aan TRAXXEO.
14. Finale wettelijke bepalingen
De nietigheid van een van de contractuele clausules die van toepassing zijn tussen TRAXXEO en de Gebruiker heeft geen invloed op de geldigheid van de andere clausules. In geen geval mag de Gebruiker, zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van TRAXXEO, alle of een deel van de rechten en verplichtingen die voortvloeien uit het contract tussen hem en TRAXXEO overdragen aan een of meer derden.
In het geval van een geschil tussen partijen, zal deze Overeenkomst worden beheerst door de wetten van het land van verblijf van de entiteit die het Platform op de markt brengt, d.w.z. voor België TRAXXEO NV en voor Frankrijk en Luxemburg Traxxeo SARL. Volgens dezelfde criteria kan een gerechtelijke procedure worden gestart bij de lokale rechtbanken.
15. Contact
Email : support@traxxeo.com
Telefoon : +32 10 28 03 01
Vereenvoudig uw dagelijks leven, maak contact met uw klanten
en beveilig uw personeel vanaf nu!